Dziennik elektroniczny |
INSTRUKCJA przy problemach z dziennikiem - pobierz
INSTRUKCJA w języku UKRAIŃSKIM - pobierz
PROBLEMY Z LOGOWANIEM RODZICA. KONIECZNE DZIAŁANIA
KONIECZNIE KROK PO KROKU:
- Otworzyć na KOMPUTERZE stronę edu.gdansk.pl i kliknąć „LOGOWANIE”
- Wybrać „Pierwsze logowanie/zmiana hasła”.
- Wpisać E-MAIL prywatny rodzica podany wychowawcy. Zaznaczyć „nie jestem robotem”.
- Na E-MAIL prywatny rodzica przyjdzie informacja z GPE o aktywacji konta. Będzie podany login dla rodzica.
- Nacisnąć link aktywacyjny, ustawić hasło.
- Wrócić na główną stronę logowania, wpisać login i hasło.
HASŁO musi składać się z przynajmniej 8 znaków (w tym przynajmniej jedna duża litera i cyfra), nie możemy użyć fragmentu imienia bądź nazwiska.
- Potwierdzić peselem dziecka jego tożsamość i można korzystać.
- Dopiero wtedy odinstalować aplikację Dzienniczek Vulcan na telefonie. Pobrać aplikację ponownie i zalogować się.
UWAGA: Jeśli nie mają Państwo konta w systemie prosimy o kontakt z wychowawcą dziecka. Wychowawcy każdego dziecka należy podać osobisty PESEL oraz prywatny adres e-mail.
INNE WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE KONTA RODZICA I DZIECKA - najczęściej zadawane pytania